2009. július 6., hétfő

"Minket győzni szültek"


A fidelitas latinul a hűséget jelenti. Magyarul szerintem, azt jelenti, hogy hűségesen kiszolgáljuk, a Fideszt a Fidesz meg kiszolgája a liberális bolsevik ávós csicska hadsereg mögé bújt mszp szdszes kormányt. Gratulálok, igazi narancssárga liberálisok vagytok. Ég az arcomról a bőr, hogy egykor, Fidelitas tag majd alelnök voltam. Ég az arcom, a szégyen tüzétől. S még akkor is, ha már rég nem vagyok tagja.
Pedig egykoron éjszakákat, nappalokat és az összes szabadidőmet feláldoztam, azért, hogy tegyek a Fidelitas Fidesz képmutató áruló szervezetéért, jaj bocsánat szövetség és nemzedék… Voltam esőben, szélben, mínusz 20 fokban, aluljáróban nagy pofonok közt, együtt sírva és nevetve, koszorúzáson megvetve. Voltam bezárt szobában,a rákóczi úti irodában, ahol mutyizást folyt a „hatalomért”, voltam Győrben voltam Gyulán, s akkor azt hittem, és gondoltam naivan, hogy na majd mink segítünk a Magyar embereknek.
Ez akkora tévedés volt, hogy soha az életben nem bocsátom meg magamnak. Soha az életben.
Szombaton Rogán Tóni nagyon bátran gondolom és szerintem felsőbb nyomásra, már csak kérdés, hogy csak agyilag, vagy máshogy is nyomták őt, betiltotta a Magyar Gárda és tisztes Magyar emberek békés tüntetést Budaházy György mellet, akit az állam jogtalanul tart fogva.
Ezzel egyidejűleg, szabad utat adva a rendőröknek, hogy békésen ülve tüntető Gárdistákat könnygázzal, gumibottal ütlegelve hurcolják el. Egyetlen Gárdista arcán sem láttam félelmet, bátran néztek, az elnyomók szemébe. Bátran kiálltak a hittükért, és szó nélkül, tűrték az ütéseket és szívták a gáz fojtogató szagát. Mikor ülne be Viktor vagy Petike vagy, Tóni a tüntetők közé? Soha nem fog beülni, mert gyávák. Vona Gábor beült, s ő is ott volt, s őt is elvitték az ávós pribékek. Ezt a fidelitas fidesz soha nem fogja megtenni, mert egy gyáva gerinctelen saját zsebüket és persze egymást tömő csürhe. Mert nem azok a csőcselékek, akik harcolnak a szabadságért, az elnyomásért, a diktatúra ellen. Igen Ti vagytok azok. Egyetlen egy sort sem láttam, semmilyen fórumon internetes honlapon, hogy elítélnétek a szombaton történteket. S ez mindent elmond rólatok.
Szégyelljétek magatokat, és gondolkozatok el, ki van a Magyar emberek mellett és ki ellene.
A barikádok állni fognak, és szerintem a barikádban ellentétes oldalról fogunk farkasszemet nézni.
Adjon az Isten, szebb jövőt!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.